Followers

Wednesday, April 14, 2010

bUnYi JaHaT TaPi MuLuT jEr KaTeR aTi X hAhAhA

ADushh asal dy x break ag ngan gf dy erkk??
hahahhaa
(bunyi memang jahat kan)
hahahahahah ngatkan da break tapi still kapel 
grrrrrr !!! dush ! dush !!!
sedey + geram + marah +cemburu
huhhuhu
x elok kan ada perasaan cam 2???
huhu aku taw tapi nak wak cam maner da memang sifat manusia
tapi aku akan cuber elakkn sumer 2
law aku rase cemburu aku nk wat x taw
law aku rase geram aku tumbuk jer paper yg lembut hahah law tumbuk
benda keras sakit la tgn aku weeeeeeee..
law rase nak marah,aku marah jerk ank sdare aku yg shomel2 n nakal 2 hehe
law aku cemburu???nak wak cm maner erk??
hahahah
wat x taw jer la jawabnyer
hahhahaha
asal dy bahagia jer..da cukup KOWT buat aku..KOWT jer la
hahahaa jahat nyer...!!!

huhuu sedey doe.weee
ntah !
x taw !
paper jer !
waaaaa
:( 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...