Followers

Thursday, July 1, 2010

B E R H EN T I B E R H A R A P

PLZZ REYNIE !!
berhenti berharap pade guy yang x guna cam dy ! berhenti !
dia bukan guy yang baik tuk ko 
dia jahat ngan kau
sumer janji n cakap dy hanya la tipu semata-mata
plzz reynie stop2 !!!
huh !
law ko still tak bleh lupa dy ko memang bodoh ! BODOH !!
ko faham tak reynie
plz..

ouhhh !!! sumpahh hati aku sangat sakit sekarang !! fuckershit !
laki bodoh !gilaaaaaaaaaa !!! arghhhh !! grrrrrrr !!
stupid !!..keterlaluan ker if aku sumpah n kata-kata dia?
aku rase tak
sb aper yang dia buat lagi teruk dari yang aku buat ni
huh !!! bencii !! plzzz YA ALLAH tolong aku
kepala aku da nak meletup memikirkan masalah yang ada skarg !
banyak benda yang aku nak pk

hope aku dapat sambg blajar ! lehh la aku lupakan sumer masalah yang ade
fokus dengan plajaran..yess !! i hope so
aku nak menangis n meraung-raung tapi
perlu ke aku buat cam 2?
puas ker aku dengan buat cam 2
aku taww ini nikmat dari ALLAH tapi diberikan di dalam bentuk ujian cm ni
yaa ! aku pasti itu..aku serahkan semua pada tuhan biar dia yang membalasnyaa
hope dia dapat balasan yang setimpal dengan perbuatannyerr
aku takkan jadi seorg pendendam yang akan lakukan aper saje tuk melihat dia sengsara
tak !! aku bukan cam 2..itu bukan aku !!
aku hanya akan biar semua ni dibalass oleh TUHAN yang MAHA ADIL !!


:((



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...