Followers

Tuesday, August 17, 2010

nak lupa kau ! suka single !

hummm hari nii dia dtg lagi
datang untuk mengusik ketenangan aku
aku da cube mengelak
tapi x bolehh..hati perempuan memang cam ni erk?
selalu lemah bila berdepan dengan someone yang
betul kita suka
SUKA ???
humm aku pomm tak taw nak cakap macam mane
keliru dengan perasaan sendiri
keliru dengan diri sendiri
ape perasaan aku pada dia??
huh..ntahh la..better tak nyah fikir kan..
tak payah peningkan kepale
tak payahh menyerabutkan hidup aku dengan perkara cam ni
law ada jodoh ada laa...
tadi..dia meluahkan kate~kate yang bisa membuat aku bahagia
tapiii..adekah kata~kata itu benar??
hummmm semuanyerr hanya dia yang tahu kan??
tapi aku tak mahu percaye dengan kata~kata dia
sebab kata~kata yang dicucapkan oleh seorang LELAKI 
selalunyerr BOHONG !!
SINGLE IS BETTER !!!!! 
yup !! single is better
so 
aku hepyy walaupomm aku singleee
aku xperlu kau !
dah jgn cari aku lagi
bye ~ bye
.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...