Followers

Saturday, June 26, 2010

bEtTeR


sumer tengokk pic baby nie??shomel x??
comell an??hahahk aku la ni time baby2 dulu hahahaha
:P..hhaha bukan pic saya la ni..ntah pic baby mane saya curik,,happy jer an budak lam pic ni
xder masalah,x pandai pikir paper..so if dy x pandai fikir paper so aper yg patut kita pangil? bodo?? hahahak tak la..eh-eh apa yang saya mencarut ni??adess !! biase la law otak x beraper betul cm ni la jadinya..btw budak lam pic ni memang comel bahagia jer tgk pic ni rase cam kita pun sedang ketawa same cam dia ^__^

ok actually nak gtaw yg sy sekarang ni da berase sedikit stabil i mean more BETTER dari sebelumnyerr..ni sumer jasa my bestiee sebab sudi mendengar cita saye n cuber tuk menyelesaikan masalah saya ni..saya sangat menghargai jasa awk bestiee
so sekarang beban 2 cm hilangg..GONE !! ouhh sudahh terukk ank memlayu sekaran suka merojakkan bahasa terutamanyer saye ^_^ hehheek
tapi xper la kan konon-kononnyya nak improve BI la an hahhaha
nak kenal x bestie saye??ok jomm saya tunjukk


taraaaa !!! ni la bestiieee ygg sangat ku kasihi n sayangi ekekkee
thankz sayang sebab selalu ada disamping saya
segala suka dan duka kita kongsi sama-sama an??hehehheek 
<3 u lahh


now im feel more+more+more better
hope semua harapan n dos saye menjadi kenyataan
aminn 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...