Followers

Monday, June 21, 2010

SeLaMaT hArI bApA :))


p/s ; hahhaa lukis dan buat sendiri tu taww wekk :PP


SELAMAT HARI BAPA
untuk ayahda yang tercinta dan tersayang
sayang sangat2 sama kamu ayah
kerna kamu 
saya bisa menikmati hidup di dunia
kerna kamu
saya bisa membesar sampai sekarang
kerna kamu
saya mengenal erti hidup
kerna kamu 
yang mendidik saya
kerna kamu
yang menyara saya dari saya kecik sampai la saya menjadi
seperti sekarang
ohhh !!
terlalu banyak
PENGORBANAN
KASIH SAYANG
DIDIKAN
JASA
yang telah kamu berikan kepada saya 
duhai AYAH
sesungguhnya saya memang tidak akan dapat membalas segala
jasamu walaupun semua itu dibayar mengunakan duit bergunung-gunung takkan ternilai dengan aper yang kamu korbankan kepada saya..
saya tahu,saya anak yang
DEGIL
MANJA
TAK MENDENGAR KATA
susah kan nak jaga anak macam saya ni
tapi kamu sabar dengan segala sikap saya ni
walaupun kadang-kadang ayah suka marah saya
sampai saya nangis tapi tak per
saya tahu..ayah buat semua 2 bersebab
ayah marah saya 
sebab ayah nak saya jadi orang yang
BERGUNA
SOLEHAH
BERBAKTI KEPADA IBU BAPA DAN NEGARA
HORMAT ORG TUA
dan yang penting ayah nak saya jadi org yang
BERJAYA !!!
saya tahu 2..marah kamu bersebab kan ayah??
sekali  lagi 
SELAMAT HARI BAPA KEPDA HAJI YUSUF
<3 U SO MUCHH DAD !!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...