Followers

Tuesday, June 22, 2010

:(


ok..rase sangat-sangat sedih
kesal
kecewa
geram
semua bercampur aduk
huh !!!
ni semua sebab diri sdiri yg cuai
adess !!
xsuka doee
ase nak marah sume org
bodo kan peragai cam ni
sy jadik cam ni sb geram dan nak marah
kat diri
sy nak at rayuan tuk UPU tapi an
sy x ingat PASWORD !!!!
arghhh !!!! grrrrr !!!!
HELP!!! HELP!!!! HELP!!!
saper yg boleh bantu saya??
tiada sesiapa
sb tiada siapa yang taw cara tuk menyelesaikan masalah saya ni
even cikgu saye sendiri
ouhh really2 not in da mood rite noww
kawan aku pomm ade gak yang x ingat pasword dyorg
tapi bila dyorg try2 wat ary ni BLEHH plak
siott toll
hummm
aku ni da beratus2 kali TRY tapi an
still x dapat adoiiii
fenimmmmmm
uwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa




ouhh baikk jadi cam BERUK betina ni
xder masalahh siap pose mengoda ag 
bhahahhahakk
korang tergoda x???
hahahhaa
stylo habiss BERUK ni...hahahhahhaak
ciap pkaii skirtt lagi
ehhh org laki jgn tgkk aurat2
dosa-dosa
ko ni pomm satu BERUK tutuplah aurat 2
jahahaha
eh2 aper yg aku merepekk ni??adesss
ni semua sb pasword 2 la
plzzz laaa dapatt 
da letih da aku mencuba nii
huhuhuk
tulunnn....tolonggg..helpp !!!
grrrr !!! 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...